Ο Δημήτρης Ελιάς ως Πρωτέας της σκηνής
Ο Δημήτρης Ελιάς στο Metropolitan Urban Theater
Ο Δημήτρης Ελιάς είναι ένας πολυτάλαντος ηθοποιός, πολυπράγμων, δημιουργικός, σχολαστικός, εραστής της τέχνης και επαγγελματίας μαζί. Εργάζεται αποκλειστικά ως ηθοποιός εδώ και 20 χρόνια και βιοπορίζεται από την τέχνη αυτή. Δεν είναι καθόλου περίεργο.
Ο Δημήτρης Ελιάς είναι ένας πολυτάλαντος ηθοποιός, πολυπράγμων, δημιουργικός, σχολαστικός, εραστής της τέχνης και επαγγελματίας μαζί. Εργάζεται αποκλειστικά ως ηθοποιός εδώ και 20 χρόνια και βιοπορίζεται από την τέχνη αυτή. Δεν είναι καθόλου περίεργο. Έχει καταφέρει με το ταλέντο του και την ταπεινή του φυσιογνωμία να εντάσσεται στο θεατρικό δυναμικό των περισσότερων παραστάσεων της Θεσσαλονίκης μας, τις οποίες εμπλουτίζει και ενδυναμώνει με την ξεχωριστή του φυσιογνωμία, την πληθώρα των εκφραστικών του σχημάτων, τη βαθιά ή και καρτουνίστικα παιχνιδιάρικη φωνή του, την κινησιολογική του δυναμικότητα και πλαστικότητα. Αφιερώνει όλη του τη δύναμη και την ένταση στους ρόλους που υποδύεται. Το να ενσαρκώνει πολλαπλούς ρόλους σε μια παράσταση δεν τον μπερδεύει και δεν τον κουράζει, αφενός γιατί δίνει όλη του την αγάπη και τη φροντίδα σε αυτούς, αφετέρου γιατί είναι μια θεατρική μορφή ύλης που διαδοχικά μεταμορφώνεται, ένας Πρωτέας της σκηνής, θα τολμούσα να πω.
Δεν τον τρομάζει η κριτική και η σύγκριση. Μαθαίνει και τροφοδοτείται από αυτήν, αρκεί να είναι εμπεριστατωμένη, καλοπροαίρετη κι επί της ουσίας. Άλλωστε, κάθε παράσταση είναι ενεργειακά διαφορετική και χτίζεται με την πάροδο του χρόνου, δεν υπάρχει τίποτε το στάσιμο και το αναλλοίωτο σε αυτήν, παρά την όποια σταθερότητα της σκηνοθετικής της προσέγγισης.
Θεωρεί το ήθος, το πάθος και τον έρωτα για το θέατρο ως βασικά συστατικά του «καλού ηθοποιού». Με μετριοφροσύνη στοχάζεται και δουλεύει για την υποκριτική του ταυτότητα, η οποία εναλλάσσεται και εμπλουτίζεται συνεχώς. Για το μόνο που μετανιώνει είναι ότι δεν έκανε πολλά ταξίδια στο παρελθόν. Όμως και σε αυτόν τον τομέα, επιχειρεί την αλλαγή, επενδύοντας σε ανακάλυψη ξένων πολιτισμών και τρόπων ζωής. Ανάμεσα στο θέατρο και τον κινηματογράφο, επιλέγει με το χέρι στην καρδιά το πρώτο, καθώς το θέατρο τού δίνει τη δυνατότητα βαθύτερης επικοινωνίας κι επαφής με τον κόσμο γύρω του, είναι ένα παιχνίδι και αλισβερίσι ενεργειών και προσωπικοτήτων. Έτσι, η σκηνή του θεάτρου μετουσιώνεται σε εν δυνάμει ποιητή της αλήθειας και του ηθικού μας κόσμου, σε βάση της καλλιτεχνικής φινέτσας του σύμπαντος.
Η φθινοπωρινή θεατρική περίοδος τον βρίσκει να πρωταγωνιστεί σε τρία θεατρικά έργα, αρχής γενομένης του «Covid 9» του Άνθιμου Κατιρτζόγλου στο Θέατρο Σοφούλη, που ολοκλήρωσε τον πρώτο του κύκλο, την παράσταση «Το Κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο» των Μιχάλη Ρέππα- Θανάση Παπαθανασίου σε σκηνοθεσία του Άγγελου Κουρέπη στο Metropolitan Urban Theater, και την παράσταση «Μια Μπάλα για όλους», ένα θεατρικό έργο βασισμένο στην παγκόσμια καμπάνια A Ball For All του Ηλία Μάστορα, σε σκηνοθεσία Βαρβάρας Δουμανίδου από το Θέατρο του Άλλοτε στο Θέατρο Αυλαία.
Και οι δύο τελευταίες παραστάσεις τρέχουν αυτή την περίοδο και σάς περιμένουν να τις απολαύσετε. Θα συγκινηθείτε, θα γελάσετε, θα περάσετε πολύ όμορφα με την παρέα και την οικογένειά σας.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Μας ενδιαφέρει η γνώμη σας.